אורתודנטיה לילדים ומבוגרים

המרכז הרפואי טבריה עוסק בתחום אורתודנטיה וטיפול בילדים על ידי מיטב רופאי השיניים באזור הצפון.

Dentistהאורתונטיה הינו ענף בתחום רפואת השיניים אשר עוסק ביישור של שיניים ותיקון ליקויים במיקומם של השיניים בפה. בדרך כלל, בסביבות שנות העשרה המוקדמות של הילדים, לאחר שבקעו וצמחו השיניים הקבועות, התוצאות אינן אסתטיות מבחינת המיקום של השיניים ביחס ללסת, ולעיתים אף ישנם בעיות במנשך הפה. האורתונטיה מאפשר לתקן ליקויים באלו בצורה אופטימלית.

מתי יש צורך לפנות לטיפולי אורתודנטיה?

אורתודנטיה וטיפול בילדים – נעשה לאחר שהשיניים הקבועות סיימו את בקיעתן. כאשר שיני הבשר שבקעו נראות לנו צפופות מידיי או מפריעות לנו מבחינה אסתטית, מומלץ לגשת אל מומחה בתחום אורתודנטיה וטיפול בילדים. חשוב לציין, כי גם אם נדמה לנו לעיתים כי מדובר רק בבעיה אסתטית, האמת היא, שבדרך כלל, בצמוד אל המגרעה האסתטית תגיע גם פגיעה במנשך וזו עלולה להפריע בשלבים מאוחרים יותר בבגרות, לכן, מוטב לטפל בכך בגיל צעיר, כאשר הלסת עדיין בגדילה והליך הטיפול יהיה קצר יותר.

אורתודנטיה למבוגרים – כיום קיימת יותר מודעות לטיפול אורטודנטי אצל מבוגרים. טיפול זה מתבצע לפתרון בעיות אסטטיקה ובעיות חניכיים.

שיטות ליישור שיניים

ישנן מספר שיטות בתחום אורתודנטיה וטיפול בילדים לצורך יישור שיניים. השיטה המקובלת כיום היא באמצעות סמכים המודבקים על דפנות השנות כאשר לתוחם משחילים חוט דנטלי היוצר לחץ על השיניים ודוחף אותם כלפי פנים. השיטה הזו ידועה כאפקטיבית מיוחד, וכאשר מטפלים בה בגיל צעיר, משך הטיפול יהיה קצר יחסית.

לעיתים, יהיה צורך לבצע עקירה של שיניים אחוריות, על מנת לאפשר מקום לשיניים להיכנס פנימה. רק מומחה בתחום אורתודנטיה וטיפול בילדים יוכל לתת לכם את חוות הדעת וההליך הטיפול המתאים, מאחר ולכל אחד יש צורך בתצורת טיפול שונה, בהתאם למצב השיניים.

מרכז רפואי טבריה עוסק בתחום אורתודנטיה וטיפול בילדים ומבוגרים על ידי מיטב רופאי השיניים בתחום. אורתודנטיה הינה התמחות לכל דבר ועניין, לכן, בחירה באורתודנט מוסמך, העל התמחות ספציפית ביישור שיניים, תוכל להעניק את התוצאה הטובה ביותר, הן מבחינה בריאותית וכמובן, שמבחינה אסתטית.

  • שלחו לנו הודעה






    מצאו אותנו בפייסבוק