רפואת שיניים כללית

photo-teeth

במרכז רפואי טבריה תוכלו למצוא את מיטב מומחי השיניים המעניקים טיפולי רפואת שיניים כללית, החל מבדיקות תקופתיות שיגרתיות, סתימות, טיפולי שורש, אורתודנטיה, טיפולי ילדים, השתלות שיניים ושיקום הפה.

השיניים, הינו אחד המרכיבים החשובים ביותר, ובשל החשיפה של השיניים לפגיעות רבות, הן כתוצאה מהזנחה או כתוצאה מזיהומים או תזונה לקוייה, ואף תאונות, יש צורך לשמור עליהם ולערוך ביקורת אחת לחצי שנה אצל רופא השיניים. טיפולי רפואת שיניים כללית מאפשרים לנו לשמור על השיניים שלנו בריאות, וכן לדאוג לאסתטיקת הפה והחניכיים.

מרכיבים אלו חשובים עד מאוד, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה אסתטית, ולכן אין להזניח או להפחית בחשיבותן. כולנו יודעים, כי כאבי שיניים, הינו אחד המטרדים הבעייתים ביותר, ולכן, באמצעות רפואת שיניים כללית, ניתן למצוא פתרונות שונים המשלבים טכנולוגיה ומכשור מתקדם על מנת לטפל בבעיות שיניים ואף למנוע אותן מבעוד מועד.

טיפולי רפואת שיניים כללית

את טיפולי רפואת שיניים כללית ניתן לחלק לשני סוגים, טיפולי שיניים משמרים וטיפולי שיניים משקמים.

טיפולי שיניים משמרים: טיפולי שיניים משמרים מאפשרים להגן על השיניים מפני חורים, כלומר, על ידי חומרים מתקדמים ניתן לעכב התפתחויות של חורים, כדוגמת איטומי שיניים. כמו כן, סתימות, טיפולי שורש, מאחר והם משמרים את השיניים הטיבעיות.

טיפולי שיניים משקמים: טיפולי שיניים משקמים הם למעשה טיפולים המשקמים בצורה מאסיביות פגיעות של שיניים במקרים של לאחר תאונות או מחלות. תחת טיפולי שיניים משקמים נכללות השתלות שיניים או שיחזור של שיניים.

טיפולי רפואת שיניים כללית מעניקות לכל מטופל את האפשרות לשמר את שיניו הטבעיות וכן לשקם את השיניים אשר נפגעו או השיניים החסרות בפה. מרכז רפואי טבריה, מעניק את כל סוגי טיפולי רפואת שיניים כללית, החל מטיפולים משמרים ועד לטיפולים משקמים.

צוות המומחים של המרפאה עומד לרשות מטופליו, בליווי אישי וייעוץ מקצועי, על מנת להתאים לכל אחד את סוג הטיפול המתאים לו. אפשרויות הטיפול בתחום רפואת שיניים כללית הינה רחבה עד מאוד, ובמידה ואתם סובלים מחרדה דנטלית, תוכלו להינות ממגוון הפתרונות שיש למומחי רפואת שיניים כללית במרכז הרפואי טבריה להציע לכם.

  • שלחו לנו הודעה






    מצאו אותנו בפייסבוק