חלפה אירית
אני חייבת להודות ולהתוודות: אף פעם לא עלה בדמיוני שמרפאת שיניים ו/או רופא שיניים יהיה שיחת היום בביתי.
הגעתי אליכם במצב של שיקום הפה, או ע”פ הגדרת הרופאים במצב “קטסטרופאלי”. במשך שנות חיי התחלתי טיפול ועזבתי במהרה,ניסיתי וחוויתי המון מרפאות, כאשר במרפאות אחרות תמיד היו לבטים ומס’ רב של רופאים שיעצו לפעול בדרך זו או אחרת. בכל הפעמים שביקרתי במרפאת השיניים יצאתי מפוחדת, מאוכזבת ומיואשת.
משתדלת לקצר ולא להלאות אתכם יותר מדי… עדיין משתדלת…
לאחר בדיקה מקיפה הגעתי אליכם בעקבות ד”ר לסטר עם רזומה עשיר. בעלי עבר טיפול במרפאת שיניים בר”פ ויצא עם טראומה. מי שתיקן את זה היה ד”ר לסטר. ואכן, שמו הולך לפניו… ד”ר לסטר התגלה כאיש נעים, מתחשב ומשרה ביטחון כי התוצאות יהיו טובות וללא שום סיבוכים עתידיים. ואני כמובן אחרי שתלים… פשוט ידי מלאך.
הייתי רוצה לציין לשבח מס’ עובדים מקסימים במרפאתכם:
את הטיפול הראשון חוויתי תחת ידיה של ד”ר מיכאלה נחום אשר השאירה “חותם”. קבלת הפנים הייתה כל כך משחררת, מבינה, דייקנית, עדינות ללא אף סימן לכאב או חרדה. בעקבותיי הגיעו 4 בנותיי למרפאתכם. אם בעבר הייתי דוחה ומבטלת תורים, אז היום אני “משתוקקת” להמשך טיפולים אצלה… וכמובן חוש ההומור שהיא משלבת תוך כדי טיפול. פשוט מדהימה.
אושרי, מנהל המרפאה (הבייבי פייס של המרפאה) אשר דואג לכל פרט קטן, מגשר ומקבל בסבר פנים יפות, והכל כדי להוציא את הפציינט מרוצה.
איילת ה”אסיסטנטית”: הרופאים מתבטאים במונחים רפואיים שלא תמיד מובנים לפציינטים, ואז איילת “יורה” הסברים פשוטים ומדויקים לעבר הפציינט עם חיוך והבנה. כל הכבוד!
רעיה, שדואגת לתאם עם חב’ הביטוח ומוסרת הסברים ברורים כדי להאיר את עיניי הפציינט.
ענת המקסימה אשר דואגת לפציינט לפני ואחרי כל טיפול.
מתוך הלב נשלחת כאן ברכת תודה לכם אנשים מופלאים ומדהימים. ההרגשה היא כל כך טובה והכל מתנהל באווירה ביתית. המשיכו לעזור, לחייך ולאהוב. מהטיפול הראשון רואה את עצמי כ”אשת השיווק” שלכם. בהצלחה גדולה ומי ייתן רק תגדלו!
בהערכה והוקרה!