השתלות שיניים בצפון

המרכז הרפואי טבריה הוא מרכז השתלות שיניים המוביל בצפון מעל 25 שנים.

במרכז הרפואי טבריה תמצאו צוות רופאים מומחי השתלות שיניים מורכבות ורגילות, צוות מקצועי המאפשר לכם להשיג תוצאה טובה ביותר. המרכז להשתלות שיניים ושיקום הפה עובד ומשרת מבוטחי שילוח, הראל, פניקס ודיקלה.

“מרכז הרפואי טבריה “הינו המרכז המוביל בתחומו לביצוע השתלות שיניים בצפון שבעקבות הניסיון בתחום ואחוזי ההצלחה הגבוהים נותן תעודת אחריות חתומה על ידי המרכז להשתלות שיניים ומעניק שקט וביטחון למטופל שהוציא את מיטב כספו ומקבל מלבד טיפול מצוין על ידי מיטב המומחים והחומרים הטובים ביותר גם תעודת אחריות על העבודה.

למה בכלל לבצע השתלת שיניים?

אנשים רבים זקוקים להשתלת שיניים, בעקבות בעיות חניכיים ומחלות ודלקות שיניים כרוניות המובילות לאובדן השיניים הטבעיות. באם בעבר, היו משתמשים בתצורת השיניים התותבות כתחליף לשיניים הקיימות, הרי שכיום, השתלות שיניים מעניקות פתרון טוב יותר, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה אסתטית.

שיניים תותבות יוצרות חוסר נוחות הן מבחינת ההסתגלות של המטופל אל השיניים והן מבחינת החשש כי השיניים עלולות לזוז או לצאת ממקומן בעת אכילה או אפילו בעת דיבר, עניין, אשר עלול לגרום למבוכה רבה וכן לפגיעה בביטחון העצמי.

בעידן של היום הטכנולוגיה המתקדמת בשילוב הרופא המומחה ניתן להחזיר את איכות החיים לחיי המטופל ולגרום לו שוב לחייך ולאכול כמו בעבר ללא מגבלות, כמו כן השתלות שיניים במקום השיניים החסרות יהוו מעין טיפול מונע בעתיד של תזוזת השיניים הבריאות לכיוון החלל שנוצר כתוצאה מהעקירה.

המומחים לטיפול השתלת שיניים בצפון

mct7

המרכז הרפואי טבריה, אשר מתמחה בתחום השתלות שיניים, מעניק תוצאות מעולות לכל מטופליו. במרכז הרפואי טבריה תוכלו ליהנות מצוות רפואי מיומן ומנוסה, אשר עוסק בהשתלות שיניים באופן מקצועי. השתלת שיניים תחזיר לכם את החיוך אל הפנים ויעניקו לכם מראה אסתטי, נקי ובריא. כל ההשתלות הנערכות במרכז הרפואי טבריה, נעשות בצורה המותאמת באופן ספציפי לכל אחד ואחת מן המטופלים, תוך דגש על מיומנות, סובלנות, שירותיות, אדיבות ומקצוענות.

אתם מוזמנים לפנות אל המרכז הרפואי טבריה עוד היום, על מנת ללמוד עוד, כיצד אתם יכולים ליהנות משיניים מרהיבות, בריאות ומדויקות, אשר יעניקו לכם את הפיתרון הטוב ביותר.

שלבי טיפול השתלת שיניים

mct8

השתלת שיניים נעשית במספר שלבים, על מנת גם לאפשר לחניכיים את מידת ההחלמה הרצויה, ועל מנת להעניק את התוצאות הטובות ביותר, על ידי התאמה מדויקת של המבנים והכתרים.

  • בדיקת המצב הקיים וההחלטה על המשך הטיפול, כגון: עקירות,השתלת עצם,הרמת סינוס וכו’.
  • צילום הפה ובדיקה האם האזור מוכן לשתל ולא זקוק להשתלת עצם או הרמת סינוס.
  • החדרת השתל למקום המיועד והמתנה של מספר חודשים תלוי באיזה לסת בוצעה ההשתלה. בדרך כלל מומלץ להמתין כשלושה חודשיים בלסת התחתונה וכארבעה חודשים בלסת העליונה.
  • ביצוע המבנה והכתר על מנת להגיע לסגר יציב ונוח.
  • שלחו לנו הודעה






    מצאו אותנו בפייסבוק